IC Paolo Petricig – Dvojezična šola Pavel Petričič » Blog Archive » Domanda di messa a disposizione (MAD) a.s. 2020/2021– Razpoložljivost za morebitna nadomeščanja š.l. 2020/2021

Si informano gli aspiranti docenti e personale ATA che intendono presentare la propria messa a disposizione per le supplenze nel nostro Istituto (MAD) che il termine ultimo di presentazione delle domande è fissato per domenica 23 agosto 2020.

Si specifica che verranno accettate UNICAMENTE le domande nelle quali viene dichiarata anche la conoscenza della lingua slovena, prevista dall’istituto come lingua di insegnamento, oltre alla lingua italiana.

L’Istituto si riserva di prorogare i suddetti termini in caso di necessità.

Decreto del Dirigente scolastico

*****

Obveščamo učitelje in neučno osebje, ki namerava dati svojo razpoložljivost za morebitna nadomeščanja pri naši šoli, da je treba predstaviti prošnjo vključno do nedelje 23. avgusta 2020.

Sprejete bodo EDINO prošnje, v katerih je poleg italijanskega izjavljeno tudi znanje slovenskega jezika. To ker sta na naši šoli slovenščina in italijanščina uradna učna jezika.

Šola si ob potrebi pridržuje možnost podaljšanja navedenih terminov.

Ravnateljev odlok