IC Paolo Petricig – Dvojezična šola Pavel Petričič » Blog Archive » Dvojezična šola »Pavel Petričič« tudi na FB! / La scuola bilingue »Paolo Petricig« anche su FB!

Dvojezična šola Pavla Petričiča je od nekdaj tesno povezana s teritorjem, ima vrsto sodelovanj z društvi in posamezniki, ki v naših krajih hranijo ter bogatijo našo slovensko kulturo.
Radi bi z Vami delili vse, kar se pri nas dogaja, kako se nove generacije približujejo naši pristni tradiciji, jeziku, ljudem in okolju, kjer živimo.
V upanju, da bo to sredstvo pripomoglo k lažjemu pretoku informacij, vabimo vse družine in prijatelje naše šole k delitvi naše strani.

La scuola bilingue Paolo Petricig è da sempre intimamente legata al territorio, vanta una lunga serie di collaborazioni con associazioni e singoli che custodiscono e arricchiscono la cultura slovena del nostro territorio.
Ed è per questo che vorremmo condividere con tutti voi ciò che realizziamo nel nostro istituto, come le nuove generazioni si avvicinano alla tradizione ed alla lingua, come vengono in contatto con la gente e l’ambiente in cui viviamo.
Perciò, nella speranza che questo strumento mediatico sia d’aiuto ad un migliore circolazione delle informazioni, invitiamo tutte le famiglie e gli amici della nostra scuola a condividere la nostra pagina.

Pridružite se nam!

Unitevi a noi!