IC bilingue Petricig – Dvojezična šola Petričič » Blog Archive » Prvi dan pouka š.l. 2019/20 – Inizio delle attività didattiche per l’a.s. 2019/20

Obveščamo vas, da bomo na naši šoli  začeli, v skladu z deželnim šolskim koledarjem, v četrtek, 12. septembra 2019, kar velja bodisi za vrtec, osnovno šolo kot tudi za nižjo srednjo šolo. Pravočasno bo objavljen podrobnejši urnik.

Si avvisano i gentili genitori che le attività didattiche inizieranno, come da calendario scolastico regionale, giovedì 12 settembre 2019 per tutti gli ordini di scuola – infanzia, primaria e secondaria di 1° grado. Appena disponibile verranno pubblicate ulteriori informazioni.