IC bilingue Petricig – Dvojezična šola Petričič » Blog Archive » Razstava robotov – Mostra dei robot

Razstava robotov – Mostra dei robot

Za poletne počitnice smo učenci tretjih razredov imeli prav posebno domačo nalogo. Izdelali smo robote iz materiala, ki ga ponavadi recikliramo kot škatle iz “kartona”, različne papirje, embalaže, plastične zamaške, gumbe, tulce toaletnega papirja in drugo.

Pomagali so nam starši in skupaj smo izdelali prav fantastične in različne robote. Zabavali smo se ko smo skupaj s starši, brati sestavili robote. Prinesli smo jih v šolo in pripravili razstavo.

Vsi ste toplo vabljeni, da si razstavo robotov ogledate na naši šoli.

Noi allievi delle classi terze abbiamo avuto per le vacanze estive un compito molto particolare. Abbiamo dovuto creare dei robot con materiali riciclati come le scatole di cartone, diversi incartamenti, imballaggi, tappi di plastica, bottoni, rotoli di carta igienica e altro.

Siamo stati aiutati dai genitori ed insieme abbiamo costruito dei robot veramente fantastici e diversi tra loro. Ci siamo molto divertiti nel costruire i robot assieme a genitori e fratelli. Li abbiamo poi portati a scuola e abbiamo preparato la loro mostra.

Siete tutti invitati a visitare la mostra dei robot presso la nostra scuola.

Učenci tretjih razredov / Gli alunni delle classi terze