IC Paolo Petricig – Dvojezična šola Pavel Petričič » Blog Archive » Urnik tajništva – Orario segreteria

Urnik tajništva – Orario segreteria

Obveščamo, da so uradne ure odprtja tajništva od 25.02.2020 preklicane.

Tajništvo bo strankam na razpolago od ponedeljka do petka od 8.00 do 13.00 po elektronski pošti (udic834007@istruzione.it) ali pa po telefonu (tel. 0432 717208).

Ni dovoljen vstop v šolsko psolopje brez predhodnega zmenka.

Pristojni urad si tudi pridržuje pravico, da bo, po potrebi, vnesel morebitne potrebne popravke.

Hvala za sodelovanje

Vi informiamo che dal 25.02.2020 sono sospesi gli abituali orari di apertura al pubblico della segreteria.

La segreteria è a disposizione dell’utenza dal lunedì al venerdì, dalle 8.00 alle 13.00, per via telematica (udic834007@istruzione.it) o telefonica (tel. 0432 717208).

Non è ammesso l’ingresso all’edificio scolastico se non previo appuntamento.

L’amministrazione si riserva di apportare anche in sede di autotutela eventuali correzioni necessarie.

Grazie per al collaborazione